Route online

data driven
analyse
UX/UI
conversies
monitoring

INOVA ROADMAP

Route online


De wereld van online marketing wordt steeds complexer én belangrijker. Binnen de Route online helpt INOVA organisaties te navigeren, zodat de juiste weg wordt gekozen om organisatiedoelen te halen. Van online marketingplan tot uitvoering, teamONLINE werkt samen met de opdrachtgever voor maximaal online marketing resultaat. Slim omgaan met online marketing zorgt voor meer online bezoekers, leads én conversie!

Online marketing vraagstukken
Het online marketing vak is tegenwoordig zó breed dat het bijna onmogelijk is om écht overal kennis van te hebben. Daarnaast kent online marketing, naast specialismen, ook verschillende niveaus; strategisch, tactisch en uitvoerend. TeamINOVA heeft al deze kennis en kunde in huis om mee te denken, te adviseren, navigeren en uitvoeren op het gebied van online uitdagingen, zoals bijvoorbeeld:

  • Online marketing: waarom en hoe zetten we online marketing op een onderbouwde, meetbare en strategische manier in binnen de traditionele marketingplanning?
  • Inbound marketing: hoe kunnen we onze doelgroep naar de organisatie toe bewegen door waardevolle content creatie?
  • Lead generatie: hoe genereren we meer leads naar onze website of app? Welke kanalen zijn relevant? En hoe kijken we verder dan de traditionele online marketing kanalen?
  • Customer/buying journey: we zoeken een partij die ons kan helpen de customer/buying journey in beeld te brengen voor iedere relevante doelgroep. Zodat we weten welk proces een koper doorloopt bij de aanschaf van ons product of dienst. Inclusief de uitwerking naar de buying persona’s.
  • Conversie optimalisatie (CRO): hoe kunnen we met een gedegen digitale strategie, conversie optimalisatie inzetten om onze online doelen te halen en leads te converteren?
  • Marketing automation & data analyse: we willen de marketingprocessen in onze organisatie volledig automatiseren. Daarnaast willen we data continue analyseren en waar nodig de online strategie bijsturen en optimaliseren.
  • Lead nurturing: hoe kunnen we onze potentiële klanten zó voeden met waardevolle informatie zodat ze zich verbonden gaan voelen met ons product, dienst en/of organisatie? Zodat ze uiteindelijk klant wíllen worden? 
  • Performance marketing: wat levert (online) marketing ons eigenlijk op? En hoe stellen we vooraf doelen, KPI’s, KSF’fen en een budget? Kan het onze organisatie helpen activiteiten te verbinden aan meetbare resultaten?


Specialismes binnen de Route online
Binnen teamONLINE hebben we alle specialismes in huis op het gebied van online marketing. Digitale marketingstrategieën, door vertalen naar online kanalen, buyers- en customer journeys, Google Analytics, Google Tag Manager, social media strategie, SEA, SEO, CRO, Social Advertising, marketing automation en lead nurturing.

We werken nauw samen met andere disciplines, zoals ICT (Route ict), development (Route development), en creatief (Route creatief). Denk maar aan de website (presteert die goed?), apps en de gebruikersvriendelijkheid ervan. Zorgen de online kanalen voor verleiding? Of deze disciplines nu via INOVA ingeschakeld worden, al in de eigen organisatie beschikbaar zijn, of via een derde partij, door écht samen te werken aan marketingresultaat wordt alles beter.

Online Marketing Stack
Focus op: Google, SEMrush, Coosto, Hotjar, Sharpspring, Leadinfo, Instagram, LinkedIn, Facebook, 

Samenwerken met INOVA; de voordelen op een rij:
Welke online uitdaging er ook is binnen de organisatie, we gaan samen, vol energie voor resultaat! Een samenwerking met enkel voordelen:

  • We werken écht samen (co-creatie)
  • Wij bewaken het proces, de planning en de doelen en blijven sturen op resultaat
  • Flexibel op- en afschalen 
  • Door onze specialismes weten we als geen ander hoe je data om kunt zetten in kansen
  • Alle kennis en kunde binnen handbereik (ook ICT en development in één huis)
  • We werken snel, efficiënt en zorgen voor energie
  • We werken bij de opdrachtgever op locatie én vanuit Meijel
  • We bieden dé oplossing voor krapte op de arbeidsmarkt
  • Doelgericht plan met resultaat én toekomst

Meer weten over de Route online en de INOVA Roadmap?
Kom gerust eens kennismaken. Dan gaan we in gesprek over de marketingvraagstukken binnen jullie organisatie.

Route online - Enkele cases

teamONLINE

Eveline Maas

Lead Online Marketing

Ellie Lalieu-Gommans

Digital Strateeg

Gijs Hendriks

UX/UI/Motion Design

Jack Baeten

3D/2D Motion Designer, Augmented Reality

Tom Sonnemans

Front-end developer

Christel Verheijen

SEO Marketeer

Michelle Peeters

Junior Online Marketeer

Marly Hikspoors

Content marketeer & SEO

Pepijn Coenders

Front-end developer

Niels Driessen

Junior Online Marketeer

Ben jij de volgende?

Wij zoeken altijd talenten
binnen teamINOVA.
Solliciteer gerust!