Marketing partner - Samen bouwen aan een sterk merk

Bruynzeel zocht een partner die de nieuwe visie, ‘creating space for a healthy planet’ kon doorvertalen zodat deze echt tot leven komt. Gestart werd met een rebranding traject waarbij het merk opnieuw is gedefinieerd inclusief een nieuwe descriptor, een beeld- en schrijftaal en rebranding van de core corporate communicatiemiddelen. Met als resultaat: het is voor interne en externe stakeholders duidelijk zichtbaar welke koers (“footprint reduction company”) Bruynzeel vaart. Ook is een design voor de websites (13 landen versies) ontwikkeld. Grafisch gezien hebben we de grenzen van de corporate identity én het zijn van een front runner compleet doorgevoerd.

Dertien websites met één applicatie
Als klap op de vuurpijl zijn nieuwe landenwebsites in diverse talen ontwikkeld. Er is gebruik gemaakt van een DeepL API koppeling. Hierdoor worden alle pagina's van de website automatisch vertaald. Door deze DeepL API koppeling is het mogelijk om razendsnel content in elke taal te plaatsen. Een unieke manier om tijd en vertaalkosten te besparen. De bestaande landenwebsites werden ieder afzonderlijk ondersteund door een aparte Wordpress-installatie. Al deze websites zijn vervangen door één applicatie met één backoffice. Deze applicatie is gebaseerd op Laravel en maakt gebruik van Jetstream, Tailwind CSS en Livewire. Doordat het één systeem is, is het beheer van de website een stuk eenvoudiger geworden. De voordelen zijn onder andere:
• Eén login tot de backoffice;
• Makkelijk switchen van taal in de backoffice;
• Dupliceren van content in verschillende talen, waarbij de content automatisch wordt vertaald;
• Granulair toegang verlenen van accounts tot bijvoorbeeld een specifieke taal.


Samen verder bouwen aan een online kampioen

Het design van de website is ingericht om meer conversies te genereren. Want dat is de vervolgstap in de samenwerking met Bruynzeel; het ondersteunen bij online lead generatie. Ten slotte is het employer brand onder de loep genomen en wordt later dit jaar het vernieuwde employer brand geïntroduceerd.

In a world where space is a scarce and valuable asset, we dedicate ourselves to help organisations to use space in the most efficient and effective way. As the footprint reduction company we achieve this by providing space creating solutions that contribute to a sustainable planet.