INOVA-Roadmap

Onze jarenlange ervaring in marketingcommunicatie trajecten heeft geleid tot de INOVA-Roadmap. Deze werkwijze zorgt ervoor dat we daadkrachtig en gestructureerd te werk gaan en maximaal resultaat behalen. Het geeft invulling aan het toenemende belang van marketing binnen een organisatie. Dit doen we door de inzet van ambitieuze marketing specialisten, het realiseren van (online en creatieve) energie waar de markt om vraagt en de inzet van marketingcommunicatie adviseurs die méér zien dan jullie huidige organisatie.

Doelen stellen en realiseren
INOVA realiseert doelen. Commercieel, sociaal of maatschappelijk. Denk hierbij aan winstgevendheid, rentabiliteit, omzet, continuïteit, goed werkgeverschap, duurzaamheid, goed voor het klimaat, gezondheid en vitaliteit, bewustwording van wet- en regelgeving.

Bewezen succes
De INOVA-Roadmap bestaat inmiddels drie jaar. Hierin hebben we ervaring opgedaan een leermomenten doorgevoerd. Samen met onze opdrachtgevers zijn we zeer tevreden over de resultaten die we realiseren. Voorbeelden hiervan zijn : Breebronne Village, Rendiz, Livar, De Zoes, Daniels traprenovatie, Botany, Den Mulder Boomteelt, Salarispoint en Restaria

Wat is ervoor nodig?
Allereerst moet je zelf het geloof hebben dat marketing méér voor je organisatie kan betekenen.

Daarnaast vraagt het lef om:
- Vertrouwen en openheid in een samenwerking te leggen
- Minimaal één FTE's flexibel in te zetten buiten je eigen vaste marcom medewerkers
- Marketing belangrijk genoeg te vinden om het onderdeel te laten zijn van het MT.

Plan een kennismakingsgesprek en krijg meer uitleg over de INOVA-Roadmap.

Bekijk de INOVA-Roadmap :