Meer informatie?
Neem contact opOnze jarenlange ervaring in marketingcommunicatie trajecten heeft geleid tot de INOVA Roadmap: een marketingaanpak waarbij we daadkrachtig en gestructureerd te werk gaan om maximaal resultaat behalen. Het geeft invulling aan het toenemende belang van marketing binnen een organisatie. Dit doen we met de inzet van ambitieuze marketingcommunicatie specialisten en het realiseren van (online en creatieve) energie waar de markt om vraagt.
INOVA Roadmap: het vertrekpunt
De roadmap begint met het in kaart brengen van de huidige én gewenste situatie: het vertrekpunt. Vergelijk het maar met het instellen van een navigatiesysteem: waar komen we vandaan (vertrekpunt A) en waar willen we naar toe met onze organisatie (bestemming B)?
Als we punt A en B helder hebben, kunnen we beginnen met het instellen van de navigatie: samen bekijken we wat er (nog) moet gebeuren op het gebied van positionering, concepting, performance marketing en strategie. Om vervolgens te starten met de reis. Let’s go!
INOVA Roadmap: de reis
Het vertrekpunt is bepaald, het doel is helder (de bestemming). Nu gaan we de roadmap in beweging brengen. Wij zetten onze expertises op strategisch, tactisch en operationeel niveau in en navigeren naar het einddoel). Met focus op de bestemming, doorlopen we samen de stappen en bepalen welke routes nodig zijn om daar te komen.
We sturen, adviseren en navigeren op de juiste weg voor vraagstukken als:
INOVA Roadmap: de routes
Het woord ‘route’ zegt het al: de weg die wordt bewandeld om bij de eindbestemming te komen. Bij INOVA kennen we 4 routes: creatief, online marketing, development en ICT. Welke routes nodig zijn hangt af van het einddoel en welke disciplines er al in de eigen organisatie aanwezig zijn. Met onze marcom specialist als navigator door het gehele marketingproces (de projectleider), om dáár te komen waar we willen komen. Met de juiste prioriteiten en focus.
Lees meer over de routes:
- Route development
- Route creatief
- Route online
- Route ict
Dé weg naar samenhang en effectiviteit
Periodiek blijven we meten en bespreken we gefundeerd of we nog op de juiste weg zitten óf dat we beter een nieuwe weg in kunnen slaan. We zetten data en trends samen om in strategieën, concepten en middelen die zorgen voor een organisatie die haar omgeving begrijpt, klanten echt kent en die de juiste route uitstippelt om mensen te binden en te boeien. Marketing en communicatie als motor van vooruitgang. De INOVA Roadmap als dé weg naar samenhang en effectiviteit!
Bewezen succes
De INOVA Roadmap bestaat sinds 2019. Hierin hebben we ervaring opgedaan en leermomenten doorgevoerd. Samen met onze opdrachtgevers zijn we zeer tevreden over de resultaten die we realiseren. Voorbeelden hiervan zijn: Breebronne Village, Rendiz, Livar, De Zoes, Daniels traprenovatie, Botany, Den Mulder Boomteelt, Salarispoint, Leven Lang Ontwikkelen (Gemeente Helmond), Bike Villas Travel, NTF, Re-Trac, VEBA, Bruynzeel Storage Systems, Bergs Advies en Restaria.
Plan een kennismakingsgesprek en krijg meer uitleg over de INOVA Roadmap.
identiteit
propositie
positionering
kernboodschap
concepting
visueel concept
huisstijl
slogan
brandbook
performance
Go / no go
KPI’s
doelstellingen
SMART
strategie
marcomplan
marketingstrategie
doelgroepen
klantreis (online/offline)
boodschap
middelen
activiteitenplanning
budget
uitvoering
Go / no go
realisatie
energie erop
meetmomenten
conversie
partnerships
Meer informatie?
Onze jarenlange ervaring in marketingcommunicatie trajecten heeft geleid tot de INOVA Roadmap: een marketingaanpak waarbij we daadkrachtig en gestructureerd te werk gaan om maximaal resultaat behalen. Het geeft invulling aan het toenemende belang van marketing binnen een organisatie. Dit doen we met de inzet van ambitieuze marketingcommunicatie specialisten en het realiseren van (online en creatieve) energie waar de markt om vraagt.
INOVA Roadmap: het vertrekpunt
De roadmap begint met het in kaart brengen van de huidige én gewenste situatie: het vertrekpunt. Vergelijk het maar met het instellen van een navigatiesysteem: waar komen we vandaan (vertrekpunt A) en waar willen we naar toe met onze organisatie (bestemming B)?
Als we punt A en B helder hebben, kunnen we beginnen met het instellen van de navigatie: samen bekijken we wat er (nog) moet gebeuren op het gebied van positionering, concepting, performance marketing en strategie. Om vervolgens te starten met de reis. Let’s go!
INOVA Roadmap: de reis
Het vertrekpunt is bepaald, het doel is helder (de bestemming). Nu gaan we de roadmap in beweging brengen. Wij zetten onze expertises op strategisch, tactisch en operationeel niveau in en navigeren naar het einddoel). Met focus op de bestemming, doorlopen we samen de stappen en bepalen welke routes nodig zijn om daar te komen.
We sturen, adviseren en navigeren op de juiste weg voor vraagstukken als:
INOVA Roadmap: de routes
Het woord ‘route’ zegt het al: de weg die wordt bewandeld om bij de eindbestemming te komen. Bij INOVA kennen we 4 routes: creatief, online marketing, development en ICT. Welke routes nodig zijn hangt af van het einddoel en welke disciplines er al in de eigen organisatie aanwezig zijn. Met onze marcom specialist als navigator door het gehele marketingproces (de projectleider), om dáár te komen waar we willen komen. Met de juiste prioriteiten en focus.
Lees meer over de routes:
- Route development
- Route creatief
- Route online
- Route ict
Dé weg naar samenhang en effectiviteit
Periodiek blijven we meten en bespreken we gefundeerd of we nog op de juiste weg zitten óf dat we beter een nieuwe weg in kunnen slaan. We zetten data en trends samen om in strategieën, concepten en middelen die zorgen voor een organisatie die haar omgeving begrijpt, klanten echt kent en die de juiste route uitstippelt om mensen te binden en te boeien. Marketing en communicatie als motor van vooruitgang. De INOVA Roadmap als dé weg naar samenhang en effectiviteit!
Bewezen succes
De INOVA Roadmap bestaat sinds 2019. Hierin hebben we ervaring opgedaan en leermomenten doorgevoerd. Samen met onze opdrachtgevers zijn we zeer tevreden over de resultaten die we realiseren. Voorbeelden hiervan zijn: Breebronne Village, Rendiz, Livar, De Zoes, Daniels traprenovatie, Botany, Den Mulder Boomteelt, Salarispoint, Leven Lang Ontwikkelen (Gemeente Helmond), Bike Villas Travel, NTF, Re-Trac, VEBA, Bruynzeel Storage Systems, Bergs Advies en Restaria.
Plan een kennismakingsgesprek en krijg meer uitleg over de INOVA Roadmap.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.
De noodzakelijke cookies en anonieme statistieken zijn altijd automatisch actief; als je op "accepteer alle cookies" klikt, accepteer je ook de optionele cookies. Wanneer je zelf wilt kiezen welke cookies je aanzet, klik je op “cookie instellingen”.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.