Case: UI/UX Telesuper online supermarkt
Door Gijs HendriksCase: Telesuper UI/UX design
Telesuper is specialist in het bezorgen van boodschappen voor kleinschalig wonen, bedrijfscatering en kinderopvang. Telesuper ontzorgt klanten in het proces van boodschappen doen. Hierdoor heeft de klant meer tijd voor het verlenen van zorg.
Telesuper gaf ons de opdracht een nieuwe website te ontwikkelen op basis van de bestaande huisstijl. De herkenbare kleuren groen, blauw en oranje blijven ook de bouwstenen voor het nieuwe design. De User Interface is ontworpen op basis van een groot aantal nieuwe functionaliteiten die wenselijk zijn voor de nieuwe shop. Er is veel aandacht besteed aan een duidelijke en overzichtelijke navigatie. Een ruimtelijk productoverzicht met plaats voor cross-selling. Met een gezondheidsmeter om aan te geven in welke schaal van gezondheid een bepaald product zich bevindt.
De wereld verandert. De ene transitie volgt de volgende op. Sneller dan ooit. Waarbij alles draait om mensen. Door mensen, met mensen, voor mensen. Gestaafd op data. ondersteund door digitalisering. INOVA levert meer resultaat uit marketing en data. We werken volgens de unieke INOVA-roadmap. Onze samenwerking maakt jou en ons onderscheidend. Want hey… we are you.