Case: UI/UX Telesuper online supermarkt

Door

Case: Telesuper UI/UX design

Telesuper is specialist in het bezorgen van boodschappen voor kleinschalig wonen, bedrijfscatering en kinderopvang. Telesuper ontzorgt klanten in het proces van boodschappen doen. Hierdoor heeft de klant meer tijd voor het verlenen van zorg.

Nieuwe UI/UX Telesuper

Telesuper gaf ons de opdracht een nieuwe website te ontwikkelen op basis van de bestaande huisstijl. De herkenbare kleuren groen, blauw en oranje blijven ook de bouwstenen voor het nieuwe design. De User Interface is ontworpen op basis van een groot aantal nieuwe functionaliteiten die wenselijk zijn voor de nieuwe shop. Er is veel aandacht besteed aan een duidelijke en overzichtelijke navigatie. Een ruimtelijk productoverzicht met plaats voor cross-selling. Met een gezondheidsmeter om aan te geven in welke schaal van gezondheid een bepaald product zich bevindt.

Artboards Telesuper
Artboards Telesuper

INOVA gelooft in flexibele marketingcommunicatie. Inzet van één of meerdere specialisten vanuit verschillende disciplines op basis van de vraag die er op dat moment ligt. We werken volgens de unieke INOVA-roadmap aan gestelde doelen. Dat maakt jou en ons onderscheidend. Want hey… we are you.