Employer branding partner

Centrale vraag : Hoe vinden we personeel en hoe behouden we deze en bestaande goede collega ? Dit na een corona-periode waarin de events losbarsten en er een tekort aan beveiligingspersoneel is.

De vraag naar personeel zien we overal en dat is niet voor niets, daarom is het goed om hier gefundeerd mee aan de slag te gaan.
Een arbeidsmarktcommunicatiestrategie met als basis een interne en externe analyse, daarmee bereik je het meest. We krijgen inzicht in de doelgroep en de kans dat we ze bereiken is dan ook het grootst. Bovendien gaan we op zoek naar de unieke waarden van de organisatie en laten we de arbeidsmarktcommunicatiestrategie aansluiten op deze uitgangspunten. Daardoor ontstaat ook zeker geen mismatch bij het werven van personeel. 

Wervingscampagne
Een activering op korte termijn is het starten van een wervingscampagne onder het concept "Ben jij de STER die we zoeken? Dan is er PLEK voor jou." 

Bij een nieuwe kijk op beveiligen hoort ook een nieuwe kijk op ons belangrijkste goed: Menselijk kapitaal, onze STERREN.

Roger